Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

mandag 31. august 2009

ul bilder av prinsen vår.












se så nydelig han er.
gleder meg masse.
han sparker og spreller hver dag og i går kjente jeg han på utsiden av magen :)
herlig :)
er 21 uker i dag :)
satt og gikk igjennom alle klærene til Marcus og er veldig gla jeg får mulighet og bruke de igjen. er jo såååå mye søte klær.
Marcus er og sååå flink med små barn så tror det går veldig fint for han når babyen kommer.
har beg og tenke litt navn men vi er litt uenig da,
eneste vi begge syntes er ok er Mathias og Benjamin.
de andre på listen min er:
Emilian
Matheo
Emiil
Robin
Adrian¨

hva syntes dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar