Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

torsdag 3. september 2009

har lyst og shoppe!

har såå lyst og shoppe nå, ting til baby, klær til Marcus, ny pynt og ikke minst ny tvbenk! (liatorpsjenk fra ikea)
holder på og bli sprøøø.
men sånn er det en en inntenkt da må det legges til siden:S
er blitt innkaldt til jobbkurs på nav i morgen:S har lite lyst, hvem som vil ha en som er gravid i jobb noen måneder da?
sliter med bekkenet og så huff ikke bare bare.
er trøtt i dag, mini hadde ikke lyst og sove i natt så har vert mye opp med han. han er i bhg så jeg har sovet litt på dagen da men ikke så mye.
nå kommer olla og ollis og skal hente marcus i bhg og hilse på så skal han få en liten lur mens vi skal beg på middagen.

har og lyst og komme meg ut og handle litt osv men vi har solgt bilen så har ingen bil nå, (akkurat som jeg sa, og derfor burde vente med og selge den til vi hadde funnet ny, stae mannfolk :P )
jaja, nei får rydde litt og komme meg ut døren.
*hejdå*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar