Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

mandag 19. oktober 2009

har sydd ny vognpose

skal snart lage til min lille baby og til en gravid venninne, men denne fikk min søte venninnes jente bethina, har laget to til henne fra før.
her er resultatet



må ærlig innrømme at dette var ikke like lett med en stor mage, sitte på gulvet og klippe og måle var noe herk og bekkenet var voooondt etterpå så tok noen dager denne gangen (tar bare noen timer ellers) så må sette i gang med de andre før jeg ikke klarer det :S

1 kommentar:

  1. sv: Ja, selvfølgelig. Det er jo ikke bare julaften som teller :) Det bli nok mange besøker etter hvert! :)

    Jeg gleder meg masse til jul neste år også! :)

    Kos dere masse! Det blir sikkert kjempekoselig! :)

    SvarSlett