Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

torsdag 16. september 2010

Mye skjedd de siste månedene....

Har ikke blogget på lenge nå, er mye som har skjedd her siste tiden så blogging har ikke vert i tankene mine....
Mathias har astma og pga det har han vert mye syk og tett så har vert inn og ut av legevakt, lege og barneklinikk...
Alt er bra nå og så lenge han får mye medisin...
Skummelt med astma syntes jeg, så krysser alt jeg har for at det skal forsvinne med tiden....
Atopisk eksem har han og så jeg har vert på eksemskole på haukeland og fått mye opplæring i hva jeg skal gjøre der. Helt supert!
Krype og reise seg opp på knærene har han og beg ned så det er kjempe kjekt men og ganske travelt :P


Marcus har og vert syk, dvs han våknet en dag full i utslett som lignet på elveblest. Var på legevakten og fikk noe medisin så det ihvertfall ikke skulle bli værre. Søndagen kom og han våknet opp 10 ganger værre og etterhvert meg føttene og hovne opp mye så han klarte ikke gå lengre. Nok en tur til legevakten og ble da sendt opp på barneklinikken. Der ble vi innlagt. Tok masse prøver og de trodde det var noe som heter henoc shønleins purpura... Det er en alergisk reaksjon i blodet... Skjeldent farlig men kan gå på nyrene og få litt problemer noen år etter... Kan og komme en del tilbakefall men ikke kommet det til nå ihvertfall så krysser fingrene på at det ikke skjer...

Og tilslutt så er jeg blitt alenemamma, forholdet har lenge vert ustabilt og vi har vert av og på men nå er det altså over, noe jeg tror og føler er best for meg, ungene og han... Eneste som virkelig er vanskelig nå det er alle disse behandlings månedene med nav... men men det må jo bare gå på ett vis.... Så håper jeg vi har tatt rette valget og kan bli lykkelig på hver vår side :)

Det var en liten oppdatering for våres siste måneder.

blogges :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar