Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

torsdag 21. oktober 2010

London

Da var vi kommet oss hjem fra London, vi beg med 4 jenter men en ble syk desverre så vi ble tre....
Fikk noen få timer søvn natt til mandag, hadde vekkerklokken på 0300 (!!!!) så da var det i bilen og opp på flyplassen, nervene satt godt i magen da jah, vi kom oss på flyet og første halvtimen var fæææl, mye turbulens og for meg med flyskrekk var ikke dette noe særlig, så da ble det en øl så gikk resten av turen ganske greit...
Endelig framme i london og da var det på hotellet, skifte, spise og ut og shooooooppe så til de grader :D
Kvelden ble det en stripe på byn som var helt fantastisk gøy, og tro meg, det kjentes dagen derpå i alle butikkene og all trakkingen :P
Vi endte nok en gang opp med myyye shopping og vonde føtter men super gøy dag det og :)
Kvelden var vi ganske sliten men gikk oss en liten tur ut da og men ikke like hardt som kvelden før :P
Helt enormt hvor masse rare folk, stiler det er der nede hehe....
Onsdag som var siste dag var vi skikkelig turister, tok bilder av alt mulig og bare koste oss..
Super gøy tur men veldig underernært på søvn og normal mat så er godt og komme hjem, tidlig seng blir det ihvertfall i dag :P
bilder kommer etterhvert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar