Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

mandag 14. desember 2009

14 desember

i dag er vi kommet til 14 des, det vil si at i går var det 1 måned igjen til termin 13 januar. hjeeeelp. kjenner jeg ikke er heeelt klar for fødsel ennå men skjer det så skjer det :)
er foresten 36 uker og i dag. og det kjennes godt på kroppen. er kjempe sliten nå, vondt i bekken, tungt og bevege seg, dårlig og liiiite søvn ++++ men det hører med og det er absolutt verdt det.

i dag har jeg vert og shoppet siste julegavene så nå er jeg ferdig, nå gjennstår bare og kjøre rundt og lever det som skal leveres.
skal feire jul hjemme i år så en del gaver skal jo være igjen her.
ellers har dagen gått til og rydde litt, vasket litt klær, og siste babyklærene, og laget bali kylling til middag. KJEMPE GODT!

Tenkte pynte juletreet neste helg, søndag eller kansje lørdagskveld. Når pynter dere juletreet?
Har alltid vert vant til at det er pyntet før bursdagen min som er 22 des så det holder jeg. og jeg liker og ha det noen dager før jul.

Ha en fortsatt fin 14 desember :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar