Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

fredag 9. april 2010

oppussing

Jeg elsker og pusse opp gamle ting.
Hadde jeg hatt stor plass hadde jeg gjort dette ofte. Men nå har jeg ikke noe sted og plasere ting så da får det heller bli skjeldent...
Men jeg har ett lite prosjekt på gang og det er gamle furu bokhyllen til mamma, den er høy og smal, så tenkte den ville bli fin med noen kurver i. Den skal stå i gangen. Nå står det et lite bord der men det er blitt stygt av alle kaffekoppene til sambo, og i tillegg ser alltid rotete ut.
Bok hyllen må vaskes og tørke før jeg kan beg og må ut og få tak i maling.
Gleder meg.
Legger inn bilder etterhvert ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar