Velkommen til meg :D
Bildene som jeg ligger ut tilhører meg så vær snill og ta kontakt om du vil bruke/låne bildene.
Ha en fin fin dag videre.
ps, blir veldig glad for kommentarer :)

mandag 6. august 2012

Trenger tips

Jeg har vell hatt de fleste hårfrisyrer og farger, men nå står jeg litt fast...
Jeg trives best med litt lysere hår men har nå endt opp med svart (?!?!?!) men det skal bare få være sånn ett års tid så håret mitt får litt hvile fra bleking og striper....
Men under er håret en del knekt etter alle farging og bleking så det er blitt tynt og slitt ytterst sååå da er store spørsmålet!
Skal jeg klippe meg kort? ikke gutte kort men over skuldrene?
Vil det passe meg? Hvor kort eventuelt? Blir det stygt siden jeg har fall i håret?
Vil jeg få ennå rundere ansiktsform osv??? Skal klippe meg på onsdag så har ikke god tid..
Kan gjøre det så enkelt og bare ta tuppene og klippe opp litt meeen det er veldig slitt og tynt så vet ikke jeg....


1 kommentar:

  1. Du var veldig søt med kort hår! I forhold til ansiktsform, er fordelen med kort hår at du gjerne oftere har det fremme, rundt ansiktet, fremfor i hestehale e.l., så dermed får du et smalere uttrykk ;)

    June

    SvarSlett